گروه صباحی

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما ۱۴۰۱-۲۰۲۲

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ایران فارما در مصلی تهران در مهر ماه ۱۴۰۱ به همراه جدیدترین دستاوردهای صنعت دارویی کشور برگزار شد.

 نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما با محوریت شعار “توسعه، بازسازی و نوسازی صنعت داروسازی” با حضور ۶۰۰  شرکت دارویی و مواد اولیه دارویی داخلی و خارجی از تاریخ ۱۸ مهرماه لغایت ۲۰ مهر ماه برگزار شد.

شرکت بازرگانی صباحی همواره در تامین صنایع علوم زیستی به ویژه تامین مواد اولیه دارویی پیشتاز بوده و در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور مستمر دارد و این بار نیز مانند گذشته، در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما با حضور ۷ تامین کننده خارجی خود، حضور فعال و گسترده داشته است. در طول برگزاری نمایشگاه مدیران و همکاران شرکت بازرگانی صباحی با شرکت‌های دارویی داخلی و خارجی جلسه‌های تخصصی برگزار کردند که دستاوردهای مهمی را به همراه دارد.  

در این نمایشگاه ۷ تامین‌کننده مواد اولیه و ماشین‌آلات دارویی برتر جهان که بازرگانی صباحی نمایندگی انحصاری آن‌ها در ایران را به عهده دارد به همراه تیم تخصصی بازرگانی صباحی در نمایشگاه حضور داشته و به ملاقات شرکت‌های داروسازی و مشتریان بالقوه و بالفعل خود پرداختند.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.